Google 06/01/2013 - 07/01/2013 | diabetesgr
Από το Blogger.
Latest Post

Γαστροοισοφαγική Παλινδρόμηση

Written By Alexandros Moumtzis on Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2013 | 1:13 μ.μ.




Γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση (ΓΟΠ) εμφανίζεται όταν παρουσιάζεται  μη φυσιολογική διέλευση όξινου περιεχόμενο του στομάχου στον οισοφάγο, προκαλώντας ερεθισμό και κατά συνέπεια διάφορες βλάβες όπως οισοφαγίτιδα, χρόνια λαρυγγίτιδα και φαρυγγίτιδα, ακόμα και χρόνια ρινίτιδα. 

To περπάτημα ανάμεσα στα γεύματα ασπίδα κατά του διαβήτη!

Written By Alexandros Moumtzis on Δευτέρα, 24 Ιουνίου 2013 | 10:19 π.μ.

Μια δεκαπεντάλεπτη βόλτα τρεις φορές την ημέρα μετά το φαγητό, βελτιώνει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα.
Το χρονικό διάστημα που ακολουθεί μετά το δείπνο, είναι μια ιδιαίτερα ευαίσθητη στιγμή ειδικά για τους ηλικιωμένους που είναι σε ομάδα υψηλού κινδύνου, λένε οι ερευνητές.
Τότε, η παραγωγή ινσουλίνης μειώνεται, και μπορεί να πάει κανείς στο κρεβάτι με εξαιρετικά υψηλά επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες για διαβήτη.
Εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο κινδυνεύουν από διαβήτη τύπου 2, όταν δηλαδή το σώμα δεν παράγει αρκετή ινσουλίνη ή δεν την χρησιμοποιεί αποτελεσματικά. Το υπερβολικό βάρος και η καθιστική ζωή αυξάνουν επιπλέον τον κίνδυνο.
Η συγκεκριμένη έρευνα διήρκησε τέσσερις περίπου εβδομάδες και οι συμμετέχοντες παρακολουθήθηκαν σε συγκεκριμένες ασκήσεις ρουτίνας καθημερινά, ενώ καταγράφονταν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα τους ανά 48ωρο.
Οι βόλτες μετά τα γεύματα, έδειξαν να μειώνουν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα στο έπακρο τις ημέρες που τα άτομα έκαναν τους 15λεπτους περιπάτους, σε αντίθεση με τις ημέρες όπου τα άτομα έκαναν καθιστική ζωή.

Το περπάτημα μισή ώρα αμέσως μετά το φαγητό, δίνει χρόνο καταρχήν για την πέψη, εξήγησαν οι ερευνητές. Μέσα σε αυτή τη μισή ώρα η γλυκόζη αρχίζει να κατακλύζει το αίμα.
Ενόσω λοιπόν το σώμα κινείται, η περισσότερη γλυκόζη θα πάει στους μύες για να βοηθήσει στον δικό τους μεταβολισμό κι έτσι μειώνονται τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.
Την ίδια στιγμή, επωφελείται το πάγκρεας που εκκρίνει την ινσουλίνη που χρειάζεται ο οργανισμός για τον μεταβολισμό της γλυκόζης. Οι ειδικοί συνέστησαν ωστόσο, πως αυτή η συνήθεια για να αποδόσει θα πρέπει να γίνεται καθημερινά.
Δεν πρόκειται για έναν τρόπο για καλή φυσική κατάσταση, αλλά για έναν πολύ αποτελεσματικό τρόπο πρόληψης του διαβήτη.

 Πηγή: Diabetes Care, June 2013

Ο πολύς καφές «ένοχος» για παχυσαρκία και διαβήτη

Written By Alexandros Moumtzis on Δευτέρα, 10 Ιουνίου 2013 | 6:10 μ.μ.

Η μεγάλη κατανάλωση φέρνει συσσώρευση λίπους
Άσχημα τα νέα για τους λάτρεις της καφεΐνης. Σύμφωνα με τους ειδικούς του Ινστιτούτου Ιατρικής Έρευνας της Δυτικής Αυστραλίας, η αυξημένη κατανάλωση καφέ αυξάνει τον κίνδυνο εκδήλωσης διαφόρων προβλημάτων υγείας, κάτι που προκαλεί εντύπωση, καθώς παλαιότερες έρευνες έχουν δείξει ότι η σωστή κατανάλωση του καφέ θωρακίζει τον οργανισμό ενάντια σε μια σειρά παθήσεων.

Η κατανάλωση πέντε ή περισσότερων φλιτζανιών καφέ την ημέρα, όπως λένε οι Αυστραλοί επιστήμονες, μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού βάρους και του κινδύνου εκδηλώσεως διαβήτη.

Ύστερα από πειράματα που πραγματοποίησαν σε ποντίκια, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων καφέ οδηγούσε στην προβληματική λειτουργία του ήπατος, η οποία στη συνέχεια έφερνε συσσώρευση λίπους.

«Σε ποσότητες αντίστοιχες με πέντε ή έξι φλιτζάνια καφέ την μέρα, τα αποτελέσματα της μελέτης μας ήταν αντίθετα με εκείνα προηγούμενων μελετών περί προστατευτικής δράσης του καφέ», υπογραμμίζει ο επίκουρος καθηγητής Βανς Μάθιους.

«Φαίνεται, λοιπόν, ότι η θετική επίδραση του καφέ στην υγεία μας εξαρτάται από τις δόσεις που καταναλώνουμε. Η ήπια κατανάλωση καφέ, δηλαδή μέχρι τρία ή τέσσερα φλιτζάνια, χαρίζει στον οργανισμό προστασία από καρδιαγγειακά νοσήματα και διαβήτη τύπου 2», συνεχίζει.

«Υπάρχουν άλλωστε πολλοί άνθρωποι, ο οποίοι ενώ μοιάζουν αδύνατοι έχουν αυξημένη συσσώρευση λίπους στα κύτταρα που περιβάλλουν τα ζωτικά τους όργανα και το ήπαρ τους. Η κατάσταση αυτή θα μπορούσε να επιδεινωθεί μέσω της αυξημένης κατανάλωσης καφέ», καταλήγει.





Detect language » Hungarian




Detect language » Hungarian




Detect language » Hungarian




Detect language » Hungarian




Detect language » Hungarian




Detect language » Hungarian

Πηγή: med24.gr

Το χαμομήλι στην δημιουργία νέου αντι-διαβητικού φαρμάκου

Written By Alexandros Moumtzis on Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013 | 11:15 μ.μ.

Ελπίδες για τη δημιουργία νέου αντι-διαβητικού φαρμάκου δίνει μία ουσία που περιέχει το χαμομήλι, η οποία μετά από κλινικές δοκιμές έδειξε ότι προφυλάσσει από επιπλοκές του διαβήτη τύπου ΙΙ. Μία άλλη μελέτη δείχνει πως οι γυναίκες με οικογενειακό ιστορικό και παχυσαρκία μπορούν να μειώσουν κατά 22% τον κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη.

Συγκεκριμένα, σε μελέτη που έγινε σε αρουραίους, η ουσία που περιέχεται στο πόσιμο χαμομήλι φέρεται να μειώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και να αναστέλλει τη δράση ενός ενζύμου που σχετίζεται με ανάπτυξη διαβητικών επιπλοκών όπως είναι η απώλεια όρασης και βλάβες στους νεφρούς και τα νεύρα.

Στο πλαίσιο της μελέτης που πραγματοποιήθηκε στο πανεπιστήμιο Τογιάμα της Ιαπωνίας, ερευνητές σίτισαν για 21 ημέρες ομάδα διαβητικών αρουραίων με εκχύλισμα χαμομηλιού και συνέκριναν την κατάσταση της υγείας τους με αρουραίους που έκαναν φυσιολογική «διαβητική διατροφή».

Τα αποτελέσματα ήταν ενθαρρυντικά, μιας και οι αρουραίοι που τράφηκαν με εκχύλισμα χαμομηλιού είχαν σημαντικά μειωμένα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Επιπλέον, οι εξετάσεις έδειξαν μείωσης της δράσης του ενζύμου «αλδοζική ρεντουκτάση» σε δείγματα ιστών από την ομάδα μελέτης.

Αυτό το ένζυμο μετατρέπει τη γλυκόζη σε ένα άλλο σάκχαρο, τη σορβιτόλη. Στους ανθρώπους με διαβήτη τύπου ΙΙ, η δράση της αλδοζικής ρεντουκτάσης αυξάνει αναλόγως τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα.

Πάντως παρά τα εξαιρετικά ευρήματα της μελέτης η Δρ Βικρόρια Κινγκ από τη βρετανική μη κερδοσκοπική οργάνωση κατά του διαβήτη «DiabetesUK», εξηγεί πως «δεν θα συνιστάται σε πάσχοντες από διαβήτη να αυξήσουν την κατανάλωση χαμομηλιού ακόμη, καθώς χρειάζεται περαιτέρω έρευνα για να δοθούν ακριβείς οδηγίες».

Ακόμη μία σημαντική έρευνα που έγινε από το Πανεπιστήμιο της Γλασκόβης και χρηματοδοτήθηκε από τη Βρετανική Καρδιολογική Εταιρεία δείχνει με ποιο τρόπο μπορούν οι γυναίκες υψηλού κινδύνου να μειώσουν σημαντικά τον κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη τύπου ΙΙ.

Μετά από επτά εβδομάδες προγραμματισμένης προπόνησης που υπεβλήθησαν γυναίκες, η αντίσταση στην ινσουλίνη, που είναι ο σημαντικότερος βιολογικός παράγοντας κινδύνου ανάπτυξης διαβήτη, μειώθηκε κατά 22%.

Το πρόγραμμα άσκησης βασιζόταν σε «καρδιαγγειακής» δράσης ασκήσεις όπως είναι το τρέξιμο, η κωπηλασία σε μηχάνημα, το αερόμπικ και το ποδήλατο.

Πηγή:tanea.gr

Δημοφιλή Άρθρα

Η ιστοσελίδα δεν είναι υπεύθυνη για το περιεχόμενο των εξωτερικών συνδέσεων ,είτε των διαφημισεων που περιέχει.
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. diabetesgr - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger